این رنگ چشم درمردان +عصبانیت بیشتر

این رنگ چشم در مردان = عصبانیت بیشتر        
 

 
تحقيقات نشان مي‌دهد مردان چشم قهوه‌اي داراي خصوصياتي در صورتشان هستند که آن‌ها را خشن‌تر از ديگران نشان مي‌دهد.

تحقيقات جديد نشان مي‌دهد مردان چشم قهوه‌اي داراي خصوصياتي در چهره خودشان هستند که آن‌ها را نسبت به مردان چشم آبي خشن‌تر و سلطه‌گرتر نشان مي‌دهد.

دانشمندان کشور چلاواکي از يک گروه ?? نفره خواستند تا به تصاوير ?? صورت شامل ?? مرد و ?? زن بنگرند و ميزان خشونت آن‌ها را تخمين بزنند. سپس آن‌ها اين صورت‌ها را با کمک فوتوشاپ تغيير داده و صورت چشم‌آبي‌ها را با چشم‌ قهوه‌اي‌ها جابه جا کردند. سپس گروه ديگري اين تصاوير را از لحاظ خشونت رده بندي کردند.

در هر دو مورد نتايج به دست آمده تقريبا يکسان بود. تصاوير چشم‌ قهوه‌اي‌ها در هر دو گروه جدي‌تر و سلطه‌گر‌تر نسبت به چشم‌آبي‌ها رده بندي شد، حتي اگر رنگ چشمان آن‌ها تغيير مي‌کرد.

اين حالت در صورت زنان برقرار نبود و به همين دليل دانشمندان معتقدند شکل صورت مردان چشم قهوه اي به شکلي است که آن‌ها را خشن‌تر نشان مي‌دهد .

کارل کليسنر از دانشگاه چارلز در اين باره گفت: به طور متوسط مردان چشم قهوه اي داراي چانه‌ها و دهان پهن‌تر هستند، بيني بزرگ‌تري دارند و فاصله بين ابروها و چشمان آن‌ها از هم بيش‌تر است. نکته رمزآلود اين است که چرا رنگ چشمان مي‌تواند باعث بروز اين خصوصيت در صورت يک فرد شود.

روانشناس جونيز بنديکت از دانشگاه آبردين در اسکاتلند در اين باره گفت: اين يافته بسيار شگفت انگيز است. محققان معتقدند بين ? هزار تا ?? هزار سال پيش افراد چشم آبي وجود نداشتند و در نتيجه يک جهش ژنتيکي انسان‌هاي با چشم آبي رنگ به دنيا آمدند.

در حال حاضر نزديک به ? ژن وجود دارند که در تعيين رنگ چشم يک فرد تاثير گذار هستند. يکي از حدس‌هاي دانشمندان اين است که شايد همان ژن‌ها که روي رنگ چشم تاثير گذارند مي‌توانند خصوصيات ديگر چهره را هم تعيين کنند.

شايد توضيح ديگر اين باشد که پسران با رنگ چشمان متفاوت رفتارهاي متفاوتي را از جامعه مي‌بينند که اين رفتارها مي‌تواند تاثيرات ماندگاري روي آن‌ها داشته باشد.

شيوه برخورد اجتماعي با يک فرد مي‌تواند تعادل هورموني او را تغيير دهد که اين موضوع نيز به نوبه خود روي شکل ظاهري يک فرد تاثير زيادي دارد.


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:27 | نویسنده : reza |